en mysig förmiddag på stan

Hemkommen från en mysig dag på stan med mormor. Vi åt lunch och shoppade. Ohmy, vad jag unnade mig! Men fyller man år och får pengar, så är det väl meningen att man ska köpa sådant man vill ha? Jag köpte nytt smink, ny spegel, ny kam, parfym, ett par jeans (då fick man en vit, fin tygkasse), ett nattlinne, hårfärg och en aloevera creme till mina stela axlar. Känns himla bra att sminkväskan är uppdaterad, eller ja, helt ny! Nu blir det roligare att göra sig iordning, hihi. Vad händer resten av dagen då tro? Det känns så konstigt att vara ledig. Ännu konstigare att vara helt ensam hemma... Hur tråkigt är det inte att sova ensam egentligen?! Mattias kommer hem på Fredag! Men jag längtar till Onsdag då Elias kommer hit igen. Nu ska jag leta ork till att röja i förrådet. Vill inteeeeee. Det ser förjävligt ut där. Men fatta vad skönt det ska kännas efteråt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0