en lugn start på veckan...

Idag hade vi den lugnaste eftermiddagen på hela sommaren tror jag. Och det tackar jag för, det var en hel del som skulle hinnas med ändå. Måndag är ju alltid Måndag. Efter jobbet åkte jag hem och busade med lilleman. Han hade haft en bra dag på dagis, trots att en tjej hade bitit honom i armen. Men det är väl så dom lär sig, den hårda vägen, nu vet även herr Östlund att det gör ont när någon slår, biter eller sparkar! Resten av kvällen har varit lugn... Jag la en övertrött Elias som skakade på huvudet varje gång jag sa godnatt, Mattias har diskat undan middagen, en tvätt och en dusch har jag även hunnit med. Snart blir det hopp i säng. Har den där "lugna kvarten" för mig själv just nu, men snart ska även jag krypa ner under täcket. Imorgon jobbar jag 05:00-13:00, sen på kvällen blir det bilbingo med svärmor :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0