en lugn och bra eftermiddag...

Idag hade vi en lagomt lugn dag på jobbet. Man är ju alltid lite Fredagstrött... Så det var skönt att vi kunde dricka kaffe länge, fika, prata av oss och bli klara fort. Men jag blev lite "ångerfull" där ett tag. Ni vet när man ser någon man känner igen, som man kanske borde heja på, men så blir man osäker på om det verkligen är rätt person man tror det är, och om den personen ens vet vem jag är. Haha virrigt... Men en av Mattias vänner som jag aldrig träffat var där. Eller ja, TROR jag var där. Om det nu var så, hade det ju varit trevligt att bekantas. Wellwell, sånt är livet, haha. När jag hade slutat träffade jag grabbarna som var hemma hos mina föräldrar. Och där fick jag tacos, mmm! Nu är vi hemma, lilleman sover efter lite soffmys. Vi vuxna fortsätter med OS, popcorn och tända ljus! Men det blir inte så sent, jobb mellan 08:45-16:00 imorgon :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0