en fantastisk födelsedag...

Slut, trött, glad och tacksam efter en hel dag med firande. Det började med kaffe och paket på sängen med grabbarna. Sedan myste vi ensamma på förmiddagen. Bada, vara ute, dona och mysa. Mitt på dagen började folket komma, en efter en. Micke, Åsa, Inger, Ingemar, mormor, farmor, farfar, morfar Leif, Anette, Janne, Frida, Tom, morfar Arne, mamma, pappa, brorsan och FlodinFrida. Fika, leka och busa! Jag fick många fina presenter. Så tacksam! 22 år och alldeles bortskämd... Massor av pengar, blommor, "samlingslykta" från Cult Design, rosa Iittala kiwi lykta, många Yankee candles, karaff, duschcremer, bodylotion, ett helt Mary Kay-set, fleece-poncho och säkert något mer jag glömt. Av älsklingen och lilleman fick jag nya stora vinglas och en överraskningsresa. Har ingen aning om vart, bara att jag åker första helgen i september - spännande!!! Tusen tack till alla som förgyllt min dag, jag älskar er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0