en bra eftermiddag på jobbet...

Dagens em-jobb gick fort. Vi hade rätt mycket folk, men det gick kalasfint. När jag kom hem donade jag i badrummet med det jag köpt idag. Fint och fräscht nu! Mattias lagade middag, som vi åt framför OS. Jag diskade upp lite fort och sedan cyklade vi ner på fotboll. Höstsäsongen har dragit igång nu. (Vågar jag erkänna att jag vill ha höst snart?!) Hehehe. På mig idag har jag haft en tunika från RK. Jag betalade 5 ynka kronor för den. Helt sinnessjukt. Men som jag älskar den! Vitt och broderat, mmm. Jag vet inte hur mycket fint jag handlat på RK den senaste tiden... Tunikor, tröjor, barnkläder, jeans bla bla blahhh. Jag behöver nog inte handla nå kläder i höst när jag fyller kasse efter kasse på RK och endast betalar 20 kronor ;-) Nu blir det dusch och hopp i säng. 05:00-13:00 imorgon, sen gör jag hääääääälg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0