dusch, aloevera & nattlinne...

Nu har jag precis skickat iväg tv-bänken som bara stod och tog plats i förrådet. Frida ville ha den, och glad blev jag! Ännu mer plats där inne nu. Ingen som vill ha ett runt matbord? Hehe. När jag kom in igen tog jag en varm dusch, har smörjt in mig med aloevera-cremen jag köpte. Är så stel i axlarna, men guuuud vad det hettar och känns skönt nu. Jag har även hoppat i mitt nya nattlinne. Love it!!! Så enkelt, men ändå så fint och skönt. Nu blir det myskväll delux! Ensam i soffan, med bra TV, tända ljus och lite götta som jag köpt. Ikväll kommer jag nog njuta av tystnaden och ensamheten, men en kväll räcker nog, imorgon saknar jag säkert ihjäl mig efter grabbarna...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0