bra dag, trots trötta ögon...

Idag har jag haft grus i ögonen hela förmiddagen... Jag hade svårt att slappna av efter Segway-åkandet och somnade rätt sent igår, hehe. Men det gick bra att jobba ändå. När jag hade slutat ringde Mattias och ville dejta. Så vi åkte upp på Köpmanberget och fikade/spelade minigolf. Himla mysigt. Och soligt. Innan jag landade hemma svängde jag in på RK där jag fyndade 8 fina kaffemuggar för 60 kronor tillsammans. Love them! Nu ska jag dona lite på uteplatsen. Det är en hel del blommor som har dött, och skitigt är det där ute. Så det ska jag dona med i eftermiddag hade jag tänkt :-)



Kommentarer
mamma

Oj....vilka läckra koppar! Får väl provdricka ur dom på söndag :)

2012-08-15 @ 18:31:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0