är vi nå smartare nu då?

Hemma efter en myskväll hos Carro. Té, tända ljus, soffmys och en dator i knät. Man kan ju säga att det är galet fel tid att fundera på utbildningar. Men som vi har spånat alltså... Kaos i huvudet. Blev vi nå smartare då? Kanske? Kanske inte? Vi får se, lite flygande planer är ju alltid något. Nu är jag hemma i min egna soffa. Tända ljus, nattlinne och TV. Men nu ska jag lägga ifrån mig iphonen och stänga av TV:n. Det är dags att dyka ner i den spännande boken jag håller på att läsa! Sen ska jag börja med den jag köpte idag. Imorgon blir det lite fixa & dona. På eftermiddagen kommer Mattias hem och på kvällen tror jag vi ska bowla med Kalle och Johanna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0