äntligen i sällskap igen...

Äntligen sällskap! Elias och hans mamma kom hit mitt på dagen, så sedan dess är det tysta, det lugna och det ensamma ett minne blott. Härligt! Vi har haft en bra dag. Promenerat, handlat, ätit plättar, hälsat på hos min mamma och spenderat eftermiddagen i Bobygda hos Elias farmor och farfar. Massor av utelek, bus, mat och glass! När vi kom hem hade vi kvällsmys med fruktsallad, tv och koja-bygge. Till slut vart lilleman såå trött att han bara låg i soffan bredvid mig och mojsade fötter och instämde med ett "mmm" när jag frågade om vi skulle sova. Och mycket riktigt, på 2 minuter sov han! Jag blir nog inte heller vaken så länge till... Det är en dag imorgon med :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0