vaken i tolv timmar redan...

Ja, nu har jag redan varit vaken i 12 timmar. Full fart sedan 03:45 inatt. På jobbet var det stressigt till en början. Brödet blev klart sent, många beställningar och ja - Fredag, vilket betyder mycket folk.

Runt 10-tiden blev det däremot perfekt. Lagomt lugnt. Och det var underbart att göra helg 13:00, nu är jag ledig till Måndag 13:00, sen är vi ju lediga på Tisdag med :-)

Efter jobbet handlade jag lite. Sen hem och förbereda grillning. Åsa och Micke kommer runt 18-tiden. Så nu är allt förberett... Har dukat, skurit upp potatisskivor med timjan som står i ugnen och väntar, gjort en avokado & fetaost-sallad, Mattias har diskat, lagt köttet i marinad och nu fattas bara..... ETT GLAS VIN!

Det ska jag alldeles strax unna mig. Men först - blunda någon minut. Vill helst vara vaken längre än till 20:00 ikväll ;-)

Trevlig helg kära ni.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0