underbart att få krypa ner...

Men nu var det otroligt skönt att krypa ner i sängen! Trött, nyduschad, nytvättat hår och insmord (ljuvligt cocos-doftande) kropp.

Visst hade det varit skönare om jag hade varit ute och sprungit idag med, men nej. För det första måste kroppen få vila, och för det andra så är jag inte så sugen på att bli blöt och kall. Jag har även börjat få ont i ryggen. Mina springskor är nämligen i ett uselt skick. Sliten sula och nötta hälar = ingen dämpning och skavsår. Så ett par bra springskor ska jag kika efter i Sundsvall.

Ja, en fullspäckad (men helt ledig) helg väntar. Fredag: Micke och Åsa kommer hit och grillar. Lördag: Lillebror och Frida kommer hit och myser, spelar spel och dricker lite gott. Söndag: Ikea med Carolin.

Ser fram emot allting :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0