tur i oturen hade vi idag...

Diskmaskinen blev aldrig sig själv idag. Jag körde två maskiner sen strejkade den totalt, sprutade vatten... Sörens el fick komma, vi hoppades att den skulle lagas, men pumpen måste bytas ut. Jaha, utan diskmaskin hela eftermiddagen.

Tur i oturen att vi hade fruktansvärt lite folk idag. Så vi blev klar tidigt :-)

När jag kon hem möttes jag av en glad liten kille. Han fick prova skorna, sprang runt runt och bara skrattade!

Nu har jag slängt in en tvätt och tagit plats i soffan. Lillen sover och vi vuxna planerar att ligga här hela kvällen. Imorgon väntar ett em-pass igen :-)

Dagens second hand-fynd: jeans, t-shirt och skor för endast 30 kronor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0