tulpaner, fruktsallad, hockey

Idag när gubben kom hem från jobbet hade han med sig en bukett tulpaner! Kan vara för att jag önskade mig en bukett på sms idag. Men ändå, gulligt. Gulligast var nog att det första han sa var "dom hade faktiskt inga vita eller ljusrosa så du för nöja dig med gula" Och ja, jag är så nöjd så :-)

Nu har vi bosatt oss i sofforna, mätta och belåtna väntar vi på att hockeyn ska börja. Har gjort en liten fruktsallad vi ska mumsa på. Eller gjort och gjort... Blandat i det vi hade bara. Äpple, banan, apelsin och en massa vindruvor!

Ahhh, det är så nervöst med final nu. På två sätt dessutom. För i våras lovade jag mina nära och kära att sluta snusa när Brynäs tar sm-guld. Och kaxig var jag, för inte trodde man väl att Brynäs skulle gå hela vägen till final efter flera flera år! Men jag håller tummarna, för vinner dom så slutar jag gladeligen ;-)

Ps, någon jogging-tur blir det inte ikväll. Det blir träning nog att hoppa runt och skrika här hemma framför hockeyn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0