slutet på ännu en vecka...

Söndag! Slutet på ännu en vecka, tiden går så himmelens fort. Min "lilla" lillebror fyller hela 20 år på Torsdag, vart tar tiden vägen egentligen?

Till veckan är det 100 % jobb för både mig och herrn, lilleman har mamma-vecka.

Men idag tar vi det lugnt här i Bobygda, njuter av att det är Söndag, dagen då man får vara hur lat som helst ;-)

Men jag har ändå fått en del gjort. Städat köket åt svärmor. Putsat och torkat överallt så jag blev alldeles svettig! Jag som sa igår att det var skönt att slippa göra nånting när man var här... Men redan igårkväll blev jag rastlös och ställde mig och tokdiskade innan vi la oss, haha. Efter ännu en disk idag sitter jag nu ute på bron och andas friskluft :-)

Mattias har varit i skogen sedan imorse, hugger och hugger. Elias sover. Så jag ska bara sitta här nu och ha det gött.

Sen blir det middag, jag fick äran att önska mat - palt & fläsk! ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0