sådär skönt trött och slut...

Hemma efter kvällens löprunda! Idag tog det lite längre tid att komma igång och uppnå den där sköna andra andningen. Men efter kanske 1,5 km gick det bättre.

Igår kom jag på den ultimata utmaningen i slutet av rundan. Det finns en brant ganska lång kulle/backe med en stig som jag maxar uppför. Benen är som spagetti efter det. Så grymt skönt efteråt. Allra skönast är det dock nu, när jag kört lite styrka och pustar ut innan duschen :-)

Sen blir det sängen direkt, är riktigt trött. Men imorgon blir det ingen sovmorgon tänkte jag. Vill upp i bra tid och dona lite innan em-jobbet.

Jag har bytt pass med Trine, skulle egentligen börja 05:00 imorgon. Men jag vill jobba förmiddag på Torsdag istället eftersom lillebror fyller år då.

Godnatt kära ni :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0