regnet förstörde planerna...

Nej, dagens planer på förrådsstädning blev det inget av... När det ska röjas där inne är jag tvungen att bära ut ALLT, och om det regnar är ju inte det någon höjdare direkt.

Istället har jag haft en mysig innedag. Tvättmaskinen har snurrat, jag har tvättat håret, kollat på en tv-serie som jag blivit helt hooked på, bytt sängkläder och lite sånt. Perfekt regn-väders-göra!

Det luktade tigerbalsam i sovrummet, blä! Men nu är sängkläderna bytta, fönstret står halvöppet och ett yankee candle brinner där inne. Tänder jämt doftljus i sovrummet då jag har bäddat rent, något jag fått för mig bara! Men fräscht känns det ju :-)

Nu kollar jag på bygglov och ska snart börja med maten. Ska prova något nytt idag!

Ikväll drar även finalen igång. Första matchen. Och tänk att Brynäs är ett av de två lagen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0