plockat pinnar och spikat...

Ja, det är vad jag har sysslat med nu på förmiddagen - plockat pinnar och spikat ihop en väldigt ful men charmig stege!

Jag har länge tänkt köpa en. Sen har jag också bett pappa göra en till mig. Men idag fick jag tummen ur och gjorde mig en egen. Först tänkte jag måla den vit, men efter att några kloka tjejer sagt att jag ska låta bli så håller jag nog med dem. Fint med kontrasten :-)

Och för att Elias inte ska klättra i den om den står på golvet löste jag det på detta sett, men det funkar ju det med.

Frågan är vad min sambo kommer säga, han förstår sig inte riktigt på mina idéer och visioner. Men jag är nöjd, resten struntar jag i bara ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0