mysig och busig onsdagkväll

Efter att vi hade ätit åkte Mattias på innebandy. Han har börjar spela med min bror och hans arbetskamrater på Lås&Larm ibland :-)

Elias och jag tog ett bad. Ett måste! Det var en mycket kladdig kille som kom hem från dagis... Men som vanligt blir han helt hysteriskt glad när man frågar om han vill bada. "baa baa" också springer han till badrummet. Alldeles lycklig.

Sen blev det lek varvat med mys. Vi gick även ut på uteplatsen en sväng. Rätt varmt där solen ligger på hela eftermiddagarna. Där fick han springa av sig lite och bli trött, lagom till papsen kom hem!

Snart ska jag ta tag i ett diskberg. Slänga in en tvätt ska jag också göra, men sen bara chiiiiiilla. Är trött jag också! Imorgon väntar ett em-pass innan en dags behövlig ledighet :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0