mer vitt i soffan + sjöutsikt

Åh, nu är det bra nog härligt. Dörren till uteplatsen står öppen. Det hörs snickrande, folk som sopar, mopeder och massor av fåglar som kvittrar! Dessutom upptäckte jag att man ser sjön härifrån. Alldeles blå och glittrande :-)

Vårkänslor...

Passade bra att jag "vårade" till det i soffan. Bort med fårfällen och den grå kudden - dit med mer vitt. Känns riktigt ljust här nu. Skulle bara vilja ha nya gardiner. Inte vita, inte mörkare än dom vi har nu, inga mönster... Svårt! Dessutom är jag inte så förtjust i färger. Jag tycker det är fint när andra har färg-tema hemma. Turkost, rosa, brunt osv. Men jag vet inte, jag är nog rädd att ångra mig. Får klura vidare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0