lugn kväll, inomhus iallafall...

Här har vi en lugn och mysig kväll. Utomhus blåser det för fullt, burr burr! Men med tända ljus är det riktigt varmt och gosigt inomhus.

Ljuslyktan jag köpte härom dagen, och först satte upp i köket, gjorde sig mycket bättre i vardagsrummet mot den vita väggen!

Vi valde ju att inte tapetsera om i köket, gillar dock inte alls den tapeten, det blir så rörigt på väggarna med blommig tapet och ljuslyktor/tavlor... Att lägga ner egna pengar på denna lägenhet känns bara onödigt. Hur länge ska vi bo här?! Lägenhetskontot täckte för nya tapeter i vardagsrum och sovrum, och det var viktigaste :-)

Nu ska jag fortsätta mitt soffmys innan jag kryper ner under täcket. Det blir en tidig morgon med jobb/dagis för killarna. Själv jobbar jag ett em-pass, men har lite att göra på förmiddagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0