ledig, skön och stillsam dag...

Imorse efter att killarna åkt på jobb och dagis kröp jag ner under täcket någon timme till. Verkligen skönt.

Sen har dagen bara lunkat på, stillsamt och lugnt. Men lite nytta har jag hunnit med. Tog ett varv med dammsugaren, städade toaletten, diskade undan och var på ica en sväng.

Mamma, mormor och Fridis hälsa på mig mitt på dagen. Kaffe, fika, prat och skratt. Sen tog vi oss en tur till RK!

Frida stannade och åt middag med oss när killarna kom hem. Lasagne, mmm. Elias var trött, han ville inte ens bada mer än 5 minuter - och DÅ är man trött! Han som aldrig annars vill kliva upp.

När pyjamasen åkte på blev han kramsjuk med Frida, sötunge! Nu sover han och jag slappar i soffan. Mattias, Tom och Niklas är ute och joggar. Det vill ju jag med! Får se om jag tar en tur när dom kommer in :-)

Imorgon är jag ledig igen, har haft en ledigvecka, men nästa vecka är det full fart igen!

Sjukt nervös inför hockeyn imorgon. Vi kan inte tappa dethär?! Ett sm-guld på hemmplan imorgon skulle sitta fint...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0