långa dagen är snart slut...

Långfredagen börjar lida mot sitt slut. Och så vägrar min blogg-app att fungera, jag som hade så fina kort på iphonen. Tur att jag oftast har kameran med mig så jag kan bjuda på någon bild ändå.

Vi har haft en trevlig dag! När Elias hade vaknat från sin 2,5 timmes långa powernap hann vi vara ute i finvädret ett tag innan Mattias hämtade oss. Väl framme i Bobygda fick vi påskmat och påskgodis, mmm! Lek, bus och mys hann vi också med innan vi åkte hemåt.

Kvällen här hemma har varit lugn, soffhäng, men även en maskin tvätt har snurrat. Elias var så trött och somnade iprincip själv inne i sitt rum men en flaska välling. Tröttis! Själv är jag också trött... Hade tänkt tvätta håret innan jag hoppar i säng, men jag tror att jag tar det imorgonbitti så jag vaknar till liv ordentligt. Sen väntar jobb mellan 11-16.

När jag kommer hem ska det grillas! Mattias bror kommer hit och sover över, kanske Micke och Åsa också kommer. Hur som helst ser jag mycket fram emot Lördagskvällen. Dessutom väntar sedan 3 dagars ledighet :-)

Men nu är det dags att sova känner jag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0