ikväll gäller det, åååååh...

God förmiddag! Inatt har vi sovit skönt. Elias sover så bra nu, vaknar knappt nånting, och vi vuxna får sova mer avslappnat.

Runt 6-tiden kliver vi upp. Om jag är ledig/jobbar eftermiddag så kliver jag alltid upp och gör Elias klar för dagis medan Mattias gör sig själv klar för jobb. Sen försöker jag varje gång "tvinga" mig att vara vaken. Men så tänker jag: varför i hela friden ska jag vara vaken själv kl 06:30 när killarna har åkt?!

Jag brottas ju med dåligt samvete när det gäller sovandet... Vet inte varför. Men ja, varför ska jag inte få sova ut när jag ska iväg och jobba eftermiddag? Egentligen?

Imorse somnade jag om och sov till 08:40, och jag har faktiskt inte dåligt samvete alls. Titt som tätt kliver jag ju upp 03:50 för att jobba förmiddag. Så nog ska även jag kunna få sova länge ibland... :-)

Nu ska jag ta en dusch, vika lite tvätt, diska och sedan åka och jobba!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0