idag är vi hemma alla tre...

God förmiddag! Idag är vi hemma alla tre och tar det lugnt. Elias är lite hängig, hostar och känns varm.

Visst hade jag kunnat vara hemma med honom själv... Men det är väl klart att papsen vill vara med lilleman när han är sjuk! Dessutom vet man aldrig om jag blir inringd på jobbet. Och jag ju ingen rätt att "vara hemma med sjukt barn" som Mattias har, så därför är vi hemma allihopa! Mysigt.

Morgonen har varit lugn. Frukost, soffmys, lite lek och nu sover killarna tillsammans i vår säng.

Själv har jag hunnit tvätta och hängt en maskin tvätt, samt tvättat håret. Man vill ju vara fin utifall Brynäs tar sm-guld ikväll ;-)

När killarna vaknar ska vi gå och handla lite. Kanske är skönt för Elias att få andas frisk luft. I eftermiddag ska vi grilla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0