hittat en framtida kökstapet


Bild lånad från Underbaraclaras.com

Den här tapeten vill jag ha i mitt framtida kök! Det komiska är att vi har den här tapeten i köket på jobbet, men det var nu i veckan som jag först lade märke till den. Haha helt sjukt, efter 3 år sådär. Men den är grymt fin, speciellt med vit panel under. Detta är dock inte att tänka på i den här lägenheten, även om jag hatar tapeterna som sitter i köket just nu, så hoppas jag ju innerligt att vi inte ska bo här i 100 år...

Och Brynäs vann ikväll igen! Nu står det 2-0 i matcher, det luktar guld. Och ett snusfritt liv. Men den smällen tar jag, att få vara stolt Brynäsare väger mer :-)

Snart är det dags att hoppa i säng, imorgon väntar en ledig men fullspäckad dag. Tvättning, dammsugning och på kvällen ska det drickas vin och målas med Emilia, Carro och Johanna. Kan inte bli annat än bra! Eller kaos ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0