godmorgon, en ny vecka...

Imorse vaknade vi alla tre runt 6-tiden. För ovanlighetens skull var Elias tröttast av oss!

Men efter lite fruktsoppa piggnade han till, och hann leka en stund med bilarna innan dagis. Burr vad kallt det var ute imorse! Strumpbyxor under lillens beiga jeans åkte på, och en tjock jacka till papsen.

När killarna hade åkt kände jag mig pigg, men att huvudvärken var på väg... La mig på spikmattan i en timme och somnade så skönt, sen vart jag kanon-pigg :-)

Nu vet jag inte hur jag ska göra riktigt. GL-bygg är och borrar i lägenheten bredvid. Fick en lapp om att vattnet kan stängas av till och från. Jag som tänkte tvätta håret innan jobbet. Men det får kanske bli efter då, för hur roligt vore det att stå där med schampo i håret när vattnet stängs av och jobbet väntar? Snacka om panik!

Tror jag tar mig en prommis i solen istället. Och donar lite här inne sedan.

Ny vecka, nya möjligheter och tusen tankar kring livet... Älska varandra och lev i nuet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0