från dålig morgon till bra...

Morgon började inte bra. Jag var hur trött och sur som helst. Mattias var pigg och s.u.p.e.r.j.o.b.b.i.g. Han jävlades med mig hela morgonen, så tillslut blev det slagsmål i sängen, haha. Längtar tills Torsdag då min klocka ringer 03:45, då ska han få tillbaka ;-)

När han åkte till jobbet fick jag iallafall lugn och ro. Sov till klockan 08:45 och sen var allt bra igen.

Kokade kaffe, åt gröt, släppte in frisk luft, myste framför teven och blev på bra humör. Så bra att jag tog ett varv med dammsugaren och torkade golven :-)

Så nu är det rent och fräscht här! Ska strax göra mig redo för ett em-pass med Sussa.

Fast om jag snabbar på hinner jag nog fräscha upp badrummet också. Skönt att komma hem ikväll, till en hel-ren lägenhet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0