ett par timmar inne i stan...

Hemma efter några timmar i stan! Vi blev kvar längre än vad som var tänkt. Tur att lilleman sov förmiddags-nap och åt rejält med lunch innan vi åkte.

Fikat på mitt jobb tyckte Elias var en hit, mums! Men allra roligast var det att springa runt, provsitta alla fåtöljer och hälsa på nere i bageriet. Tillslut fick han allt för mycket spring i benen, så vi promenerade till bilen.

Mamma ville svänga förbi Kung-Kent och höra lite om en tattuering. Dom hade precis fått ett återbud, vi lämnade henne där, så fick hon sin tattuering hon pratat om så länge. Trodde aldrig hon skulle våga ;-)

Medans åkte jag, Elias och mormor på A&H. Elias fick småbilar och ett par shorts till sommaren. Jag "fick" en silvrig ljusstake till min samling i fönstret.

Lilleman somnade bums när vi kom hem. Och jag ligger i soffan och samlar energi... Man blir ju inte direkt pigg av skitvädret vi har idag.

Sen ska det lagas fisk till middag, och ikväll... SM-GULD??! Hoppas det :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0