en supertrött kille har anlänt

Oj vilken trött liten kille som kom till oss idag. Trött och mammig = ledsna miner då man inser att mamma ska åka iväg själv! Fy vad orättvist det kan vara! Han vinkade till och med hejdå till oss och ville följa med mamma ut igen, lillpuppen... Men efter ett tag gick det bra. Dock blev det sängen direkt för lilleman, och snacka om att vara övertrött! Trodde han skulle somna på två röda, men icke. Det tog ett bra tag, sen är det som att trycka på en knapp, vips så sover han.

Kvällen har bestått av mys bara. Tog en dusch och hoppade i morgonrocken. Sen spelade vi spel med Tom och Niklas :-)

För övrigt njuter jag av skenet från Iittala-lyktorna! Jag älskar dem, och är så glad att jag utökat min (Åsa's, haha) lilla samling. Men nu är det dags att hoppa i säng. Jag är sååå trött och behöver massor av sömn! Dagis/jobb imorgonbitti för grabbarna. Och sovmorgon + em-pass för mig :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0