en slapp med trevlig kväll...

Oj vad vi var trötta igår, allihopa! Micke och Åsa var ju här, vi grillade och sedan bosatte vi oss i soffan. Stannade där hela kvällen med en godisskål, dricka och lite vin. Faktiskt otroligt skönt. Men nästan gång får vi se till att vara piggare ;-)

Med sig hade dom en iittala kivi-lykta! Herregud vad dom skämmer bort oss. Tack och tack och tack igen! Jag blev så himla glad! Nu har vi fått två kivisar av dom, vilka fina människor! Åsa ser till att min samling ska ta fart hon ;-) Jag måste fasen unna mig en egen snart. Jag verkligen älskar dom! Och jag vet precis vilken färg jag ska köpa.

Idag klev vi upp 08:30, drack kaffe och sen åkte Mattias till bobygda för att röja i skogen. Själv gick jag till Carro och drack ännumer kaffe!

Sen tog vi en tur på RK. Köpte bland annat en liten trä-häst som var rosa. Men färgburken åkte fram direkt ;-)

Nu har jag diskat undan, vikt tvätt och ätit lunch. Ska snart åka till bobygda och be svärfar byta däck på bilen. Sen hem och umgås med lillebror och Frida som kommer hit ikväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0