en riktig soff-morgon här...

Ja, idag har jag en riktig soff-morgon! Jag klev upp strax innan 8 och kokade kaffe. Sedan dess har jag varit bosatt i soffan med mysiga morgonrocken.

Men nu får det vara nog. Jag ska slänga in en tvätt och få lite nytta gjort. En promenad till RK också?

I eftermiddag ska jag få äran att jobba med ex-svärmora, det ser jag fram emot. Då vet man att det blir "klockan-tre-kaffet". Obligatoriskt! Och idag blir det endast släta koppar för mig, inget götta eftersom det går så bra med träningen nu. Men jag erkänner, det är grymt svårt att stå emot när man är uppi godsaker hela dagarna...

När jag slutar ska jag träffa min käre sambo för en behövlig storhandling! Han får lön idag, tur det, en annan får ju alltid den 27:e!

Nej, dags att fånga dagen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0