en mycket speciell dag...

Hua vilken lång förmiddag vi hade på jobbet. I början går det otroligt fort. Jag hade mycket beställningar, och skulle dessutom köra ut bröd till Hotell Hudik. Men allt flöt på oförskämt bra! Runt 11-tiden blir det däremot väldigt segt...

När klockan äntligen slog 13:00 tog jag en runda på stan. Presenter skulle inhandlas. Men jag passade på att unna mig själv ett par jeans, ett linne och en olivgrön randig tröja också :-)

Sedan var det dags att fira. I dubbel bemärkelse! Smörgåstårtor och hallonpajer. Mattias fyller 20 och mormor går i pension idag. Hipp hurra!

Av oss fick Mattias ett spel, en snygg skjorta och ett presentkort på systemet. Älskade mormor fick en tänkvärd liten bok, blommor och ett fint kort :-)

Huvudvärken from hell anföll mig fram mot kvällen. Men min underbara kusin Frida masserade mig, sen när jag kom hem tog jag en varm dusch och vips så är den borta!

Fast jag är grymt jäkla trött. Blir sängen alldeles snart, ett tidigt fm-pass väntar imorgon också.

Men sen, sen är det helg :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0