en lugn förmiddag hemma...

Så var det Skärtorsdag! Det firade jag med en lugn morgon hemma. Drog mig ett tag i sängen, förflyttade mig sen till soffa och bara myste. Jag gjorde inte nå nytta alls, och det var förbannat skönt :-)

Innan jag åkte in på jobbet svängde jag in på RK, ovanligt va? Hittade ett par hängselbyxor i strl 80, hoppas lilleman kan ha dem!

Åkte också in på ica för att köpa något att fylla påskäggen med. Det enda jag köpte var mjuka små mini-marsmallows. Då kan ju Elias få lite i sitt ägg också :-)

Jag fick ett glad påsk-sms från Mathias, min chef, där han skrev att en vinflaska väntade på mig i fikarummet. Gud så glad jag blev! Ett fint Amarone-vin. Det gjorde min dag :-)

Nu ska jag byta om och börja jobba. Hoppas tiden går fort idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0