en lång dag med full fart...

Pust och stön vad jag är trött nu! Men jag har ju varit igång sedan 03:45 också, så det är inte konstigt...

Fm-passet gick bra, fick en hel del gjort även fast det var rätt mycket folk i farten. När jag hade slutat träffade jag mormor. En sväng på A&H, sen åkte vi och handlade innan vi åkte hem till henne och drack kaffe.

Nu har jag varit hemma ett tag. Vikt massor med tvätt, matat tvättmaskinen ytterligare, bytt sängkläder i Elias säng och hängt ut våra täcken/kuddar på vädring. Nya sängkläder även där sen, så är allt fräscht! Bara golven som skriker efter dammsugaren nu... Men jag jobbar eftermiddag imorgon, så det får bli morgondagens göra!

Samlar lite energi i soffan nu. Om ett tag ska jag börja med middagen nu. Jag ska prova göra zucchini-lasagne! Man byter ut lasagneplattorna mot skivade zucchiniskivor. Nyttigare! Vi ska försöka byta ut pasta/ris/poratis mot mer grönsaker lite då och då :-)

Mattias jobbar över någon timme idag. Så när jag är klar med maten ska jag banne mig blunda i någon minut så jag orkar vara vaken ikväll ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0