en lång dag, denna onsdag

Vilken otroligt lång dag! På jobbet gick det bra, rätt mycket folk, men då går klockan fort också.

Efter jobbet åkte jag på ÖB. Mattias kom också dit efter innebandyn. Massor att handla. Notan slutade på hela 1.600 kronor!!! Snusen drar en del...

Vidare till Maxi. Även där handlade vi massor, 1.500 kronor var vi tvungna att punga ut där. Så idag har vi slängt tusenlappar. Känns ju sådär. Men att handla är ju ett nödvändigt ont. Fast nu klarar vi oss med små vecko-handlingar resten av månaden.

Kom hem strax efter 20. Packa upp allt, vilket tog en evighet. Nu har jag precis strykt lite efter morgonens tvättning. Och ääääntligen andas jag ut i soffan!

Fast inte allt för länge. Känner att jag vill ut och springa. Sen blir det hårtvättning och bums i säng. Klockan ringer 03:45 inatt.

På bilden är ett fynd från imorse: en gammal mjölkkanna (som såsmåning om ska stå ute med blommor i) för 30 kronor :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0