en jäkligt lång eftermiddag...

Hualigen vilken lång eftermiddag vi haft. Det känns så ibland, även fast det inte handlar om så många timmar... Vi hade segt i början, och mycket på slutet. Man vill ju helst ha tvärtom, så man kan börja städa/stänga i tid. Dessutom blev det en extra lång eftermiddag för mig, för jag åkte in och började en timme tidigare.

Nåväl, nu är jag hemma, har myst ner mig i soffan framför hockeyn. Ikväll kan vi ta oss vidare till final och säga bye-bye till Frölunda :-)

Imorgon väntar ett fm-pass, men jag har "sovmorgon" till klockan 05:00 så det känns bra!

När jag slutar klockan 13:00 ska jag hem och dammsuga/torka golven - vääääldigt behövligt nu! Längtar till Fredagens ledighet nu...

Dags att tända ljus, vardagsmys :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0