en härlig sara-carolin-dag

Hemma från Ikea. Lite fattigare men också lite gladare! Fast vi var jäkligt snåla idag måste jag säga. Vet inte hur mycket vi ratade p.g.a snålheten. Inte likt mig direkt ;-)

Elias fick nog mest. Handlade saker till jobbet också. Fast jag unnade mig själv lite med såklart. Bla en orkidé, duschdraperi, ljus, ljuslyktor, utelampor, handdukar och en till Iittala kivi-lykta. Tur att Carro kom ihåg Iittala-outlet butiken. Hurra!

Fikade och åt gjorde vi med, så mysigt så. Men roligast var inne på Dollar då jag kände hur Carro tog tag i min axel och sedan bryter ut i gapskratt... "Fan, nu tänkte jag pussa dig för jag tänkte att det var Hannes!" Hahahaha, sen gick man på helspänn och höll sig på avstånd ;-)

Nu ska jag dona lite. Sen kommer Elias! Även Niklas, det är ju bingolotto :-)

För övrigt hade vi en jättetrevlig kväll igår med lillebror och Frida! Varma mackor, öl, vin, spel och musik. Älskar att umgås med människor jag älskar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0