en härlig solig långfredag...

Härliga morgon! Elias slog upp ögonen vid 7-tiden, även Mattias vaknade då. Själv drog jag mig i sängen till 07:45, sen ville killarna att jag skulle komma upp - "Aaaaja?!"

Mattias skulle åka iväg med köttfärs, så han åkte tidigt. Jag och Elias åt frukost, lekte lite och sen tog vi en promenad upp till mamma och pappa.

Lek och bus! Min mormor kom med en liten påskpresent till lilleman, en mysig tyg-bil och ett par strumpor :-) Bortskämd, precis som det ska vara!

Sedan gick jag, mamma och Elias ut för att blåsa såpbubblor. Hur roligt som helst! Elias skrattade och sprang och jagade dom. Vi gick till min farmor/farfar och fikade efter det. Mmmm!

Nu sover Elias ute i vagnen efter lite lunch. Vi är fortfarande uppe på Norrvägen. Ska göra iordning en god fruktsallad tills han vaknar. Sen måste vi gå hem igen. Vi ska åka till Elias farmor, farfar och farbror på påskmiddag. Får se och Mattias dyker upp också :-)

Hoppas ni har en trevlig påsk!  

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0