bokat en liten lördagstripp...

Jag la mig aldrig på soffan och blundade. Kanske var lika bra, hade förmodligen velat sova enda tills imorgon då...

Istället gick jag till mina nya "grannar"! Carro och Hannes har flyttat till lägenhet här i Forsa, rätt över kullen bakom där vattentornet står. En minuts promenad, kalasbra! Och Emilia bor någon minut åt andra hållet när hon inte är på Gotland och pluggar. Vi tre bor näääästan grannar IGEN, som när vi var liten och bodde hus i hus :-)

Dom hade fått en jättefin lägenhet. Tycker vår planlösning suger när man ser vilka ytor dom har, trots att det också är en två. Vilken skillnad det kan vara...

Nåväl. Jag och Carro preliminär-bokade en liten utflykt på Lördag. IKEA! Så länge sedan jag var där. Hoppas det inte dyker upp något hinder. Myspys att strosa runt där utan gnällande karlar ;-)



Kommentarer
Carolin

Ja men precis utan gnälliga karlar som bara vill hem och klagar på hur mycket pengar man gör av med. Jag längtar jättemycket :)

2012-04-23 @ 21:43:26
URL: http://carolinbroberg.tumblr.com
Sara

Hehehehe, precis! Finns inge värre... En riktig mysdag blire :-D

2012-04-23 @ 22:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0