ääääntligen är kvällen här...

Idag var det mycket på jobbet, så det var grymt skönt att få låsa dörren och åka hem kl. 18:45!

När jag kom hem försökte Mattias lägga Elias, men han var rätt pigg så jag ville ju mysa och leka lite med honom. Och det hade han inget emot :-)

Mamma och pappa hade varit här idag och hälsat på medan jag jobbade. Elias fick ett påskägg med lite gott och en bil i utav dom, så vi mumsade på mini-marsmallows och russin innan lilleman somnade. Han skrattade sig nästan till sömns ikväll, gofisen!

Jag har tagit plats i soffan nu. Funderade ett tag på att öppna vinflaskan jag fick, men nej, då somnar jag banne mig... Får nöja mig med lite godis framför hockeyn.

Imorgon ska det bli underbart med en ledig dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0