zink zink zink zink zink


När jag rensade ur förrådet hittade jag lite mer zinkprylar. Tycker det är himla fint :-)
Satt på uteplatsen nyss och delade några efterlängtade minuter med Marlene. En snabb sväng hann vi ses iallafall, men imorgon blir det förhoppningsvis längre. Yaa!

Nu är det dags att hänga tvätten innan jag tar mig en dusch. Jag ska ju snart bege mig in till stan för att spendera natten där med mina hjärtan. Mormor och Frida, det är något speciellt. Ja, den här dagen flög också bara förbi. Trots att den kändes tråkig och lång imorse. Snart är det banne mig helg. Då ska jag få jobba två dagar, dessutom får vi besök av Mattias vänner. Roligt! Men nu är det fortfarande tisdag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0