vilket underbart väder !


Jamen vilket fint väder vi har haft idag! Fast nu ser det ut som om molnen kommer? Hur som helst har jag hunnit med en skön promenad och lite av allt plock jag skulle dona med idag. Sen så tog jag mig en till promenad till ica och handlade ytterst lite nödvändigheter. Två vita ljung(ar?) till uteplatsen. Jag längtar till sommaren när jag kan ha massor av blommor och annat fint där, det känns så tråkigt nu... Fast till jul så kan vi ju bege oss ut på granjakt igen (hahaha, förra året med F, E och M ♥) och ha både ute och innegran :-) Nu ska jag sätta igång med svampen och sedan göra resten på listan. Det går bra... Jag känner mig faktiskt pigg efter promenaden, och magen försöker jag ignorera. Ska börja med maten snart med, chili con carne idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0