välkommen torsdagen !

Ja, varmt välkommen säger jag till Torsdagen. Med glädje. För innan dagen är slut har min andra hälft kommit hem från sista jobbveckan i Stockholm. Sedan väntar jobb på hemmaplan = no more ensamma och rädda nätter. Nu i efterhand förstår jag inte hur jag vågar sova själv så ofta... Jag och Marlene pratade om spöken och hemska människor igårkväll, och man har ju varit med om en hel del. Ja huligen :P

Nog om det, jag skrämmer bara mig själv nu... Vad händer idag tro? Jag tror att jag ska ta mig en promenad och handla, kanske svänga förbi RK och kolla lite också. Sen blir det väl lite av det vanliga, diska and so on. Funderar även på att rensa vår överfulla skohylla och lägga undan lite skor. Det ser ju rent ut sagt förjävligt ut där!

Men allra först ska jag klä på mig, bädda sängen och dricka en kopp rivigt kaffe :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0