välbehövlig sovmorgon

Ooops, här blev det visst en lång sovmorgon idag. Ganska härligt :-) Mattias har åkt till Bobygda och donat med lite grejer nu, medan jag blir hemma och donar. Jag är fortfarande inte helt 1OO i magen, men det är klart bättre än igår. Så jag hoppas att jag får lite gjort hänne idag! Jag har en liten to do-lista, eller liten och liten... Heheh.

Vika tvätt, bädda, diska, dammsuga, ge alla blommor näring, rensa trattisar, lägga dom på torkning, rensa i förrådet, handla, laga mat och och och... Säkert nått mer.

Men jag funderar faktiskt på om jag ska ta en promenad allra först, så jag får lite energi. Det var så längesedan jag var ute för att bara gå och gå och gå. Kanske blir det bättre i magen av lite frisk luft och rörelse också? Ja så får det bli, jag har en lagom runda här intill som kändes för lång och tråkig då jag bodde på förra stället :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0