två på nya jeans, yiha


Jag är så glad att jag äntligen köpt jeans, billigt dessutom. Jag minns inte sist jag köpte? Jag orkar aldrig prova, och jag blir aldrig nöjd för den delen heller. Jobbigt!

Sitter och kollar förtvivlat på blommorna i vardagsrumsfönstret nu... Dom har blivit så fula, snart dör dom väl. Jag var tvungen att gå in på en blomaffär idag och fråga hur fasen jag skulle göra. Och förmodligen så har dom fått för mycket sol, trots att det stod att dom skulle stå i solljus? Jag ska åka en sväng på Kjelles imorgon och titta om dom har några liknande fina blommor. För övrigt är jag sugen på någon höstig lykta till uteplatsen, och någon fin höstblomma dit. Jag hann ju aldrig göra sommarfint med blommor där i år... Så lite sånt pyssel ska jag dona med imorgon, om magen tillåter, men det tror och hoppas jag. Men nu: hänga en tvätt och mysa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0