tiden står stilla idag ?!

Ja, det känns som att tiden står stilla och som om jag väntar på bättre tider bara. Jag har hunnit dammsuga, bädda och plocka, och klockan är lika mycket som när jag började känns det som. Funderar på om jag ska åka upp till mamma en sväng och gå igenom huuundra program som jag missat. Alla Ernst K-program och andra inredningsserier. Love it! Önskar att jag också hade tv4-anytime och allt annat som dom har, gratis filmer hit och dit när man vill, och alla program när man vill... LYX!!!

En glädjande nyhet jag fick imorse är att jag kommer få en och en halv tusenlapp ungefär, för sjukhusvistelsen. Det betyder att jag inte gått miste om allt för mycket pengar på de två dagar jag inte kunde jobba tack vare försäkringskassan. Bra bra.

Nej, nu ska jag diska upp innan jag beger mig till mamma och tv-världen ett tag :-)


Kommentarer
mamma ;)

Nu var det ju inte försäkringskassan.....utan från din sjuk- och olycksfallsförsäkring puss/mamma ;)

2011-09-19 @ 14:38:21
Sara

ja ja ja mamma, inte så noga ;-) PUSS!

2011-09-19 @ 20:59:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0