sugen på att snickra ...

Hua vad jag fryser! Sitter uppe hos mamma och pappa just nu, åkte upp hit efter att jag och Carro tagit en promenad. Jag bjöd in mig själv på middag kan man säga, hehe. Sen har jag legat och kikat på Sommar med Ernst. Nu blev jag helt ensam här eftersom mamma skulle på träning, och pappa skulle iväg och snickra. Och på tal om att snickra... Fasen, vad sugen jag blev på att tillverka en hylla att ha ovanför skrivbordet. Så jag tror att jag ska ta mig en titt i garaget efter lite spillbitar, och kolla på ytterligare några Ernst-program så får vi se vart det slutar ;-) Ja, det kanske blir snickarboa hela kvällen för mig? Om jag hittar tillräckligt med träbitar förståss. Kör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0