sinnessjukt trött idag...

Satan vad svårt jag hade att ta mig upp ur sängen imorse då. Jag var så trött, så sinnessjukt trött. Det resulterade i att jag låg enda till klockan 1O:OO idag. Det var nog helgen med jobb och full fart som gjorde sig påmind. Fast jag känner mig inte direkt utvilad nu, snarare tröttare... Jag har iallafall ätit frukost, slängt i en tvätt och handtvättat lite leksaker. Men jag tror att jag behöver ta en dusch för att vakna till ordentligt. Jag har en hel del att göra idag faktiskt så jag läre nog piggna till lite nu.

Tvättkorgen är överfull, så tvättas ska det då göras. Sen ska jag dammsuga och damma/skrubba/gnussa allt som går. Toaletten behöver en omgång. Sängkläder ska bytas. Sen måste jag till stan och köpa snus. Hoppas Carolin vill följa med mig, sen kan vi varva ner och bah chilla! En promenix också kanske. Hade jag varit pigg så hade jag tyckt att detta skulle bli en härlig dag, bara dona på och göra bra saker. Men jag är ju så slö idag. Hoppas att duschen gör underverk! Saknar redan Mattias lite också, illa, eftersom han åkte iväg för några timmar sen bara. Men så är det :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0