oj vilka rutiner man får

Ja, jag kan inte klaga på rutinerna som råder här när lilleman har pappavecka. Vi somnar tidigt, kliver upp O8:OO varje morgon, myser framför teven, äter frukost tillsammans, sen myser/leker killarna igen medan jag diskar, slänger in en tvätt, plockar osv osv osv. Vi äter alltid lunch (händer sällan annars, haha) och middag tillsammans, diskar igen och sen fortsätter det om och om igen. Det är bra med rutiner, men vi får la se hur det blir nästa vecka :-) Man mår ju bra, ska försöka!

Nu ska jag hänga en tvätt och kika lite på teve med Mattias innan Elias vaknar och vi ska äta lunch. Sen ska vi till Bobygda där lillen ska sova inatt. Efter det rullar vi mot Sundsvall, som jag längtar. Hoppas på lite fynd på ikea med. Och en mobil?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0