och så kom måndagen

Yes, nu var det måndag igen... Mattias åkte till Stockholm tidigt imorse för ännu en veckas jobb. Jag var också uppe den tiden, men eftersom det fortfarande var mörkt ute kunde jag somna om i vår varma sköna säng någon timme med gott samvete :-)

Nu på morgonen/förmiddagen har det inte hänt mycket för mig. Jag har ätit frukost framför teven, och försökt vakna till med två koppar kaffe. Jag känner mig ruskigt seg, kan det bero på vädret kanske? Fy vilket rusk, och jag som kände för en lång promenad eller cykeltur idag. Jag får komma på något annat vettigt. Dammsugning prioriteras hyffsat högt, haha, gud så det behövs! Senare ikväll så kanske det blir myspys med en efterlängtad vän, gud så det också behövs! Hoppas på en bra dag.

Dags att hoppa ur myskläderna nu och försöka piggna till, magen är bra iallafall :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0